Serviceaktiviteter


I løbet af hele livscyklussen for et LESNI anlæg er forskellige LESNI-servicehandlinger – The LESNI Service Brick Collection – tilgængelige

  • som enkeltstående servicehandlinger på grund af individuelle behov til at definere det skræddersyede,
  • individuelle omfang af en årlig forebyggende vedligeholdelse og hovedservice, og
  • som en ekstra support til den installerede

for at sikre systemets pålidelighed og ydeevne.

 

 

I henhold til vores dokumenterede årlige servicehjul - LESNI Annual Service Wheel - udfører LESNI-serviceteknikerne systematisk forebyggende vedligeholdelse og planlagte hovedserviceaktiviteter.

Denne strukturerede tilgang garanterer optimal ydeevne, pålidelighed og overholdelse af regler i hele anlæggets drift.

Cyklussen begynder med en forebyggende vedligeholdelse og hovedservice (PMMS) og gentages normalt et år senere med endnu en PMMS.

I mellemtiden fremsender LESNI en række dokumenter, såsom kalibreringscertifikater, servicerapporter, reservedele og servicetilbud.

For at sikre et gnidningsløst flow fra service til service skal forskellige deadlines overholdes af LESNI og kunden.

 

 

Derudover tilbyder LESNI forskellige yderligere servicehandlinger - Additional Service Actions - via PMMS, som kan udføres som en selvstændig servicehandling eller som supplement og fuldførelse af PMMS.

Nogle af disse yderligere servicehandlinger kan normalt integreres i PMMS, hvis serviceteknikernes kapacitet tillader det. I sommerugerne og jul/nytår kan disse tjenester normalt ikke integreres i PMMS.